10 december - skolan

Jag går första året på gymnasiet, för andra gången.
Förra året gick jag samhäll med inriktigt på dans i Västervik. Jag valde att byta skola på grund av resorna och att jag har problem med min rygg, vilket försvårade dansen lite.

Nu går jag samhäll i Vimmerby och nästa år börjar jag mediainriktningen.

Jag har väldigt delade känslor om skolan. Dels så hatar jag den och är så skoltrött som man kan bli. Å andra sidan är skolan rätt schysst ändå. Jag tycker att vi ungdomar borde ta bättre vara på chansen vi får att lära oss saker. Skolan är inte vad den borde vara, men vi elever påverkar faktiskt också. Yeah, det var lite kort om ett av de mest omtalade ämnena i ungdomars liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0