11 december - min favoritförfattare

Att läsa är underbart!
Tyvärr jag har väldigt lite tid för det just nu.
Om jag skulle välja en favoritförfattare så skulle det nog vara Erlend Loe just nu.
Han skriver annorlunda, roliga och tänkvärda böcker.
Doppler, Naiv. Super. och Blåst, är några tips på böcker av honom.


"Jag är trots allt inte en indian utan en man av min tid.
En misslyckad man av min tid. Eller bara en man av en misslyckad tid. "
Erlend Loe ur Doppler.


Det jag tycker är viktigt i en riktigt bra bok är att den får mig att fundera.

En annan mycket tänkvärd bok som jag kan rekommendera är
Brev från ljusårs avstånd av Jostein Gaarder.

Flickan från ovan av Alice Sebold är en väldigt bra för dem som tycker att spänning är viktigt.

En vacker dag rekommenderar jag kanske er att läsa min egen bok. Who knows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0