13 december - mitt bästa TV-program

Jag har aldrig tittat särskilt mycket på TV.

Just nu följer jag inget program alls, eftersom Top Model tog slut igår.
Det följde jag eftersom jag är väldigt intresserad av foto, inte för att jag är ytlig.

Om jag följer någon serie på TV så går den ofta på SVT ca kl 20.00 på tisdagar. Det brukar vara nordiska serier om vanliga/udda människor. Det verkar inte vara någon annan än jag och min familj som ser de här serierna.

Serier som OC, One Three Hill och allt vad de heter undviker jag helst, eftersom man blir fast i dem direkt men får inte ut särskilt mycket av dem. Alltså, slöseri med tid enligt min mening.


TV-program som jag ser ibland och tycker är lite roliga:

Babben, parlamentet, två och en halv män osv.

FÖRTYDLIGANDE!
Jag vet att dte är många som tittar på OC och liknande program och det har jag absolut ingenting emot. Därför skrev jag "enligt min mening". Jag vet också att de programmen jag nämnde nedan inte är särskilt seriösa. Det är inte heller meningen. Alltså, inget ont mot er som ser de programmen, men för MIG SOM PERSON känns det som slöseri med tid att se dem. Är jag tydlig nog?


Kommentarer
Postat av: .........

OC och one three hill är ju mer givande än två och en halv män. OC och OTH handlar ju mer om relationer än vad två och en halv män gör..

2007-12-13 @ 17:41:26
Postat av: Lars

Måste det vara djupt på något sätt bara för att det handlar om relationer? OC och OTH gör anspråk på att vara djupa, de försöker vara det. Men ta en titt på hurdana relationerna är, hur människor ser ut och på intrigerna. Är det givande? Någonting du kan omsätta i ditt eget liv? Nej, knappast. Two and a Half Men gör bara anspråk på en enda sak, att vara roligt, och det lyckas de med.
Tack för en spännande julkalender Nea, enda jag följer dagligen! :)

2007-12-14 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0