14 december - det bästa jag vet

Det allra bästa jag vet.
Glass, värme, att klä upp mig.

Yeah, det är inte fy skam, men efter att ha funderat lite har jag kommit på vad jag vill skriva om under rubriken "det bästa jag vet".  


Ett tillstånd. Att känna att jag kan vinna över hela världen.
Det infinner sig oftast när jag går med huvudet fullt med musik. Plötsligt börjar jag le väldigt och känna att allt är möjligt och att jag faktiskt kan förändra.
En så liten sak som att le mot nästa person jag möter förändrar. Om än så lite.

Jag önskar alla människor den känslan, för den är oövervinnelig.


Jag hade kunna skriva "kärlek, fred, lycka", eller något annat väntat, men detta blev mitt svar. Jag hoppas att någon kan få ut något av det, eller till och med känna igen sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0