18 december - min bästa semester

London med mamma var underbart. Italien med mellanstadieklassen var kul. Lanzarote var mysigt. Mycket mer långresor har jag inte varit på.


Det finns ett ställe som jag har varit på varje sommar i mitt liv (med undantag för ett fåtal gånger). Sommarstugan i Ängelholm. När jag var liten älskade jag det. Hela sommaren med kusinerna och hundra meter till havet.
När jag blev framåt elva hatade jag att vara där utan kompisar eller annat att göra.

Nu har vi sålt stugan och jag saknar den massvis. De sista åren vi hade den började jag verkligen uppskatta den. Ett underbart, vackert ställe att komma bort till och bara ha det skönt.  
Jag saknar att sitta vid havet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0