2 december - Mitt utseende


En allmän beskrivning av hur jag ser ut.

Jag är lång, ca 175 cm. Jag har lockigt, just nu kort hår och blå/grön/grå ögon.
Folk brukar säga att jag har långa ögonfrasar, men själv skulle jag säga att de är ganska vanliga.
Min kroppsbyggnad är ganska vanlig. Skulle jag välja någon form så skulle jag nog säga att jag är päronformad, med små bröst och lite större/bredare rumpa.
Mina fingrar är långa, men mina naglar vägrar att bli det. Tyvärr.


Jag tycker att utseendet är viktigt. Förmodligen inte på det sättet som ni precis tänkte. Jag tycker att det är viktigt för att det ger ett första intryck och talar för vem man är som person. Jag tycker alltså inte att det är viktigt att se ut som något ideal. Jag tycker inte heller att man ska döma någon efter utseende. Absolut inte. En persons utseende är något intressant och vackert, hos alla människor.
Hur mycket tid man lägger ned på sitt utseende är upp till var och en. Det jag tycker alla ska ha som mål är att de ska trivas med sitt utseende. Så enkelt är det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0