24 december - TACK

Today is the day.

Jag tänkte skriva lite tankar om min kalender.

Först och främst, TACK!
Jag är oerhört smickrad över att så många har följt uppdateringarna i min kalender. Det trodde jag aldrig. Ni anar nog inte vad det betyder.


Så vill jag också säga att jag har full koll på att det inte har varit särskilt hög kvalitet på den. Jag vill be om ursäkt för det. Från början tänkte jag att jag skulle skriva väl genomtänkta och bra inlägg varje dag, men det kunde jag tyvärr inte uppfylla.
Jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har lyckats klämma in bloggen många gånger, när aldrig ens hade startat datorn i vanliga fall, så jag är ändå ganska stolt över att jag har haft så få förseningar på inläggen.

Jag hoppas att ni har en riktigt under bar jul, varesig ni firar den eller inte.

Och ni, sluta inte läs bara för att kalendern är slut. ;)


Kommentarer
Postat av: Lars

Tack för en trevlig kalender Nea! Den enda kalender jag har följt faktiskt. Alltid spännande att få veta mer om någons liv. Jag har alltid tyckt och trott att du har varit en människa med vettig syn på livet och allt runt omkring, och jag har bara fått det bekräftat :-) Tack!

2007-12-26 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0