3 december - Mitt hus


Jag bor i ett gult, ganska stort hus med min familj.

Vårt hus består av fyra våningar, varav två är källare och vind, som inte är inredda. Alltså innehåller de mest skräp :]

Jag bor på andra våningen i ett nymålat, vitt rum. Mitt rum innehåller skrivbord med dator och cd-spelare, stor garderob med spegeldörrar, säng och TV. På väggarna har jag just nu tre stora tavlor och min gitarr.


Eftersom det är viktigt för mig att vara för mig själv, så är det viktigt att jag trivs i mitt rum. Jag älskar att inreda och tycker att mitt rum ska stå för den jag är. Därför är mitt mål att allt jag ska ha på mina väggar ska vara egenskapat. Just nu har jag målat två av mina tre tavlor. När jag har tagit det rätta fotografiet, så kommer det upp en förstoring av det.

En anledning till att jag ska trivas i mitt rum är för att det är här jag skapar. Det är svårt att skapa om man inte hittar den rätta stämningen.
Det kan jag definitivt göra  i mitt rum, med en kopp te :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0