9 december - mitt favoritdjur


Det finns en individ i hela världen.
Som jag saknar så oerhört.

Som gör så fruktansvärt ont.


Att alltid ha dig nära, är det finaste jag någonsin har förlorat.

Jag har byggt upp en mur, för att överleva.
För att klara av att möta vardagen utan dig.


Jag kan inte skriva någon samlad text om det här.

MAJA JAG ÄLSKAR DIG. JAG VILL INET LEVA UTAN DIG.

Och nu gråter jag igen.



Till dig

som jag älskar så oerhört

Jag har sparat
dina andetag i en ask
klädd i nattsvart sammet
Varje gång jag blundar
rusar vi i extas
alltid mot nya drömmar

Du är mitt allt

5/3-07


Kommentarer
Postat av: Sara

Vackert..

2007-12-09 @ 20:49:34
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0