Adventskalender

Jag har hitatt underlaget till min adventskalender. Lite sent tyvärr. Eftersom jag inte har hittat något sätt att lägga upp texter på fel datum, så kan det hända att det kommer på fel datum, om jag inte får tillfälle att lägga upp varje dag.

Mitt underlag.
Höstterminen 2000 gjorde jag ett häfte som hette "Boken om min själv". Det bestod av texter skrivna utifrån 34 förbestämda rubriker. Jag har valt ut 24 av dem, som jag ska skriva på nytt.
Jag hoppas att något av det jag skriver kan intressera er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är lite nyfiken på de där rubrikerna..

om du skulle vilja, kan du inte skicka det till mig mail? [email protected].. vore jättegulligt. :P

2007-12-02 @ 23:11:41
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se
Postat av: denomons

Jag har halvt om halvt snott din idé, fast med en sofie-tvist. Hope you don't mind! Riktigt kul idé tycker jag, så tack för inspirationen! Användn/lösen är kiwi, om du vill kika in! God Jul på dig ;)

2007-12-06 @ 16:09:53
URL: http://denomons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0