Julkalender


Jag funderar på att gör en "julkalender" här i min blogg.
Det skulle innehålla en rubrik om mig själv för varje dag.
Bara jag har tid så ska jag förverkliga detta.
Så håll utkik i december :]

Idag har jag köpt en begravningsklänning och fixat med ett fotografi på mormor.
Jag kan inte förstå att hon inte är med oss längre.
Därför ska det bli skönt med begravningen, som något slags bekräftelse.

Igår bakade jag lussebullar. JULSTÄMNING.
Om jag har tid idag så ska jag tända ljus, dricka te och slå in julklappar.

Love, Nea

Kommentarer
Postat av: angela

Du är en väldigt mysig person :).

Förstår att det blir skönt med begravningen.

kram//Angela

2007-11-30 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0