neaglad


Ja.. då kommer vi till den oundvikliga och väldigt svårsvarade frågan.
Vem är jag?
Jag ska försöka reda ut det och göra det förståbart.
Basic: Jag heter Nea Glad, bor i Vimmerby, älskar att skriva, fotografera, röra på mig och att leva i stunden.
Det säger lite, men jag tänkte göra en lite närmare och lite mer förvirrad presentation av mig.

Inside: Jag är kräfta. Kräftans huvudord är känslig och kanske skulle man kunna säga att mitt huvudord faktiskt är det. Jag är väldigt känslig och känner oftast känslor väldigt starkt. Ibland kallas det "konstnärssjäl", det här när man inte lever på en rak linje, utan i dalar och toppar. Jag älskar det. Det gör mig levande.
En annan av mina egenskaper som jag finner positiv är min omtänksamhet och min förmåga att älska. Jag bryr mig helt enkelt, vare sig jag vill det eller inte.
Jag känner att det inte passar med mer egenskapstjafs just nu, så jag går vidare med lite spännande småfakta om mig.
* Jag dricker stora mängder te, alltid grönt utan mjölk och socker.
* Mitt första gymnasieår gick jag samhäll med inriktning på dans i Västervik. Nu går jag första året på samhällsprogrammet i Vimmerby. I höst blir det mediainriktning.
* Framtid: Jag vill jobba med något utveckland. tänkvärda yrken: skribent, fotograf, beteendevetare.
* Idag ska jag börja med en "matdagbok", där jag skriver upp allt jag äter varje dag. Kanske är det något som kan komma att publiceras här framöver.
* Jag har en bilddagbok, som jag blir glad om ni kikar lite på. http://neaglad.bilddagboken.se/

Det får vara allt just nu. Mer kommer, I promise. Lev väl.
Nea

Kommentarer
Postat av: Carro

Och jag kommer att kika in här ibland, det kan du lita på. (:

2007-11-06 @ 14:12:02
URL: http://poesiia.blogg.se
Postat av: Sara

Jag kommer läsa varje gång. :)

2007-11-07 @ 17:10:34
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0