virvelvind

Jag har varit kass, jag vet.
Det blir så ibland.

Det har varit mycket reparerande, hopp och kärlek.
Jag kom att tänka på härom dagen
att jag har varit glad på sistone. Och det känns bra.

Ny händelser:
*Jag har nya godisprinciper. Inget godis alls.
Fast ok, jag har kompromissat lite, mörk choklad
är okej fredag och lördag.
Det känns bra, hur som hellst.

* Jag har hittat ny musik som får mig att stråla.

* Jag har börjat läsa brott och straff. Äntligen.
Vill passa på att rekomendera "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.
Fantastisk.

* Mumin!
Jag fick en underbar mugg ur muminserien av Angela.
Nu har jag två, och fler blir det.

Nu ska jag nog gå en promenad och njuta av vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0