flitiga lisa

Min mobil anlände till konsum 10.30
och till mitt hem ungefär en halvtimme senare.
Posten anlände straxt innan 11.00, men tyvärr utan min kalender.
Min väntan fortsätter.

Mobilen var över förväntan.
Med tanke på det låga priset är jag helnöjd.

Jag har ägnat eftermiddagen till att städa ur min walk-in-garderob. Det behövdes
verkligen och blev mycket bättre. Egentligen skulle jag vilja fixa till den ordentligt.
Måla vitt, så att det blir fräscht och sätta upp så att jag kan ha mycket kläder och
skor där inne. Samtidigt känns det lite onödigt med tanke på att jag inte bort hemma
så väldans länge till. Vi får se om jag får tid och energi över nån gång. Jag har även
varit duktig och slängt upp en hylla till över sängen. Nu kan jag förvara mer än en bok
där.

        

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0