härliga höst

JAG LÄNGTAR
Jag är trött på att vänta på en sommar som aldrig kommer.
Nu vill jag ha regn, rusk och härliga höstdagar.
Jag förstår att många har svårt att förstå min passion för hösten
och det är himla svårt att förklara.
Kanske är det för att jag är vän med även den lugna, lite sorgsna sidan
hos mig själv. Höstens sida. Jag är inte rädd för höstdepressionen, jag
välkomnar den med öppna armar.   
Hösten är kreativitetens årstid, mörkrets, promenadernas, stearinljusens.
De mörka färgernas. Vad jag älskar de mörka färgerna.
I höst är mina färger mörkgrå och vinröd.

Jag blev inspirerad och tog lite bilder med höstkänsla. Inget jag lagt ned massa
jobb på, men publiserar ändå. 

         

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också ha höst nu, faktiskt.

2008-08-14 @ 13:52:17
URL: http://vinternoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0