Hemma igen

Släktträffen flöt på, kräftor åts, samtal fördes.
Blev iofs inte jättemycket samtalat för vår del under middagen,
eftersom vi var placerade i ena bordsänden och kände oss ganska
isolerade.
Senare lekte pojkarna med motorcyklar och luftgevär. Mina föräldrar
fick prova på Guitar Hero. Far med stor framgång och mor med lite mindre :]
Hotellet var supermysigt, så ska ni någon gång bo i Helsingborg, välj
Gröna Villan. Billigt och mysigt.
Det var förresten Tonys och min första natt på hotell.

Imorgon är jag ledig och tänkte därför passa på att övningsköra lite.
Jag måste verkligen ta tag i körkortet nu och komma en bit framåt.
Datorerna på körskolan har jag aldrig besökt, men kanske hinns det
också med under morgondagen.

Aurevoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0