Lite av varje

Att vakna upp med huvudvärk är ingen höjdare.
Lyckligtvis har den nästan gått över nu.
Ikväll är sista jobbdagen denna veckan och jag hoppas på en lyckad
grillkväll.

Om jag har förstått läget rätt så har OS börjat och jag lovar att inte
ha uppsikt över resultat osv. Fast jag ska erkänna att friidrott är den
sporten jag helst tittat på, så lite smygkikande kan förekomma.

Imorgon bär det av i fullsatt bil mot släktträff i Helsingborg.
Jag har varit duktig och bestämt mig för jeans för att för en gångs skull
inte behöva frysa mig igenom kvällen.
För övrigt känner jag knappt en kotte där och hade mycket hellre spenderat
min lördagkväll på annat sätt.
Därför är det skönt att jag ska jobba som assistent till syrran, så känns det lite
mer meningsfullt.

En nyhet är förresten att jag har blivit lovad att vara kvar på jobbet i höst.
Minst två dagar i veckan ska jag få, vilket är ganska lagom om jag ska hinna
med träning och skola också.



XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0