alla hjärtans dag

Jag antar att det är min plikt att skriva ett par rader om vad jag tycker om alla hjärtans dag.
Visst är det ett kommersiellt jippo, men jag som älskar att mysa till det kan inte låta bli
att tycka att det är lite fint ändå.
Jo, visst ska man visa att man tycker om dem man älskar varje dag, men en dag
då man gör det lite extra är rätt bra ändå tycker jag.
Det jag tycker är fel är att det ska bli en materiell dag. Pengar och saker betyder inte kärlek.
Jag tycker inte att det är fel att ge en liten present till den man älskar, om man gör det för att
man vill det och inte för att man måste, bara för att det är alla hjärtans dag.

Jag och min pojkvän ska laga middag med efterrätt, tända ljus och hela kittet och bara mysa.
Det blir ett välkommet extramys i vår vardag, som förhoppningsvis kan få allting
att kännas sådär bra som det gör ibland.

Slutsats: Jag tycker att alla hjärtans dag är bra, när den handlar om att visa kärlek. Punkt.

Tips: överraska din älskling (eller någon annan bra person) med din egen "alla hjärtans dag"
vilken dag som helst. Alla behöver lite extramys i vardagen.

Mer kärlek åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0