arg

Igår såg jag på top model. Och igår blev jag arg.
En av tjejerna som är med har Asperger, en mildare fort av Autism.
Asperger gör att man har svårt i sociala sammanhang, därför var hon mest för sig
själv de första dagarna. Och då började de andra tjejerna snacka skit om henne!
De visste om hennes problem och hon gjorde ingenting mot dem över huvud taget.

Det här blir jag oerhört arg på.
Jag säger inte att man ska dalta med personer som har svårigheter, absolut inte.
Top model är en tävling och hon ska inte ha några förmåner, men det är
ingen anledning att snacka skit om henne!

Jag hoppas att jag inte var den enda av alla som såg det som reagerade.

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag såg också på det och blev skitsur över det. De vet ju om att hon är sjuk, men ändå ska de snacka skit om henne. Men så är det i den tävlingen, alla snackar om alla o sviker varandra hela tiden :/.

2008-02-21 @ 10:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0