Jag talar ut

Det är väl lika bra att jag gör som Mange Schmidt, talar ut.
Det är ju trors allt mitt liv detta ska handla om.

Igår lämnade jag ett 1,5 år långt förhållande med en underbar person.
Jag var inte kär längre och det är ju det ett förhållande ska bygga på.
Men tro inte att det är lätt.
Att helt plötsligt inte ha kontakt med den person som på många sätt
var min bästa vän känns så oerhört konstigt och fel.
Vi hade blivit som ett sammansatt ord. Tony&Nea. Vi satt liksom ihop.
Allting som varit så självklart är plötsligt upp och ned.

Jag märker hur beskyddad från världen man kan bli.
Jag vet inte vad man gör en ensam kväll.
Jag vet inte vem man berättar allt ointressant för.
Jag vet inte vem man kramar när allt känns så fel.
Jag vet inte hur man ser på top model ensam.

Jag är så oerhört tacksam för er som stöttar mig genom det här.
Vet inte vad jag skulle göra annars.
Och så är jag såklart väldigt tacksam för den fina tiden vi har haft
och hoppas på vänskap i framtiden. Jag tänker aldrig glömma!

That's my story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0