matilda och maja

Ikväll är det party och jag är på humör.
Anledningen till festligheterna är att Matilda fyllde arton i onsdags.
Grattis.
Jag har haft vårkänslor hela dagen och nu regnar det! Det är hemskt.
Men jag har bestämt mig för att ingenting ska få trycka ned mig.
Lyssnat på Miss Li och tittat på gamla bilder.
De på Maja var vackrast, såklart.
Jag kikade genom min lunarstorm (halvnot) lite och hittade saker som
 jag skrev precis innan och efter hon dog. Tungt.
Snart är det den andra mars och ett år sen jag förlorade henne.
Jag ska komma på något riktigt fint att göra då.
Nu är det bäst att jag slutar, innan tårarna börjar rinna.
Maja ska få lyfta upp mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0