morgongympa

Kl är åtta och jag har precis gått upp.

Det är dags att börja med morgonens hälsa. 
* rockring i 10 min (vanligtvis 10 x2, men måste hinna med ryggträningen också)
* ryggövningar. Jag fick förfrågan om vad det var för ävningar och eftersom de är så
oerhört underhållande, så tänkte att alla skulle få veta.
Alla övningarna ska göras med en särskild spänning i magen, ni som har gått core vet
vad jag pratar om. Först är det situps, sen "rumplyft" (på rygg med böjda ben),
sen "benlyft" (på rygg med böjda ben, lyft ett ben upp och ned), sen ligga på rygg
med böjda ben och pressa ned hela kroppen i marken, sen stå på alla fyra och
sträcka ut motsatt arm och fot och sist utfallssteg.

Det var visst inte så lätt att förklara som jag trodde.
Snart börjar jag skolan btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0