Maja

You had all the answers
and you've showed me different roads
Now I must go out there on my own
Waiting for the rain to wash away my pain
and the loneliness that fills my heart and mind

Calaisa - without you

Du är en tröst för gråtna ögon
Du är min fallskärm när jag faller om natten
Du är äger mitt blod och du är
slagsmålet jag aldrig kan vinna
Och jag känner mig bara så jävla tom ibland

Jag kan aldrig mäta mig
med ett hjärta så gott som ditt
Det är så stort och sväljer mig helt
Och jag är bra på att vara själv
men usel på att vara ensam
Och jag känner mig bara så jävla tom ibland
Lasse Lindh - Jag klarar mig aldrig ensam

Fast jag klarar mig ensam. Det måste jag göra.
Och just nu gör det så ont i hjärtat.
Jag är ensam gånger två.
Jag drömmer ibland, att hon kommer tillbaka.
Att hon bara har varit vilse ett år.
Det gör så ont att veta att hon inte är vilse.
Hon är borta. Hon somnade in i min famn.
Som hon gjort, så många gånger förr.

Jag saknar någon att krama, som säger att allt är okej.
Men jag vet, att inga kramar hjälper.
Jag måste gråta, alla tårar jag har.
Och sen ännu fler.

Kommentarer
Postat av: Lisa

du skriver otroligt vackert, och jag sitter här och snyftar. det är hemskt när sånt här händer, men vi klarar mer än vad vi tror och du är stark.
jag beundrar dig, både för den du är och det du skriver.

2008-03-02 @ 17:52:15
Postat av: Angela

Du beskriver dina känslor så man riktigt förstår hur du menar. det är jättevackert

2008-03-02 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0