19.00

Min man har träning eller match måndag, tisdag, onsdag och fredag. Det innebär att det blir mycket pluggande för mig del. Vilket i och för sig kan vara bra.

Jag har tänka försöka få tag på Tempo för att få veta mina arbetstider inför nästa vecka. Jag har kanske förresten itne sagt att jag ska börja jobba där ens. Så är det i alla fall. Spännande, men även en aning läskigt. Jag har egentligen inte upplagd för ett jobbyte just nu, eftersom det är så mycket i övrigt, men det kan inte hjälpas.

Jag var nyss nere på Netto för att köpa en supermysig dörrmatta, men den fanns inte i det motivet jag ville ha. Så det blev lite dodis istället, som jag inte är sugen på ens.

Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0