2

När jag bestämde mig för frukost på balkongen var jag nog lite väl potimistisk. Det var minus imorse och jag stannade inne. Däremot åt jag middag ute i solen. Det var riktigt nice. Jag har även varit iväg på solariet för att bli aningen mindre vinterglåmig. Förhoppningsvis ger det effekt när jag varit ett par gånger till. 

Micha har inspirerat mig till lite vårshopping som förmodligen ska genomföras imorgon. Hon lurade med mig på stan och lurade därmed av mig några hundralappar som jag kanske egentligen borde spara. Eller lägga på den där fina blomman jag såg igår ;] 

Nu ska jag sätta igång och göra mitt steppass.

Nea 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är allt lite lurig :D

Menade du leggingsens från cubus? :)

2009-04-02 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0