första dagen och balkong

Idag har jag jobbat på Tmpo för första gången.
I och för sig bara ett par timmar, men ändå.
Det var kul och kassan var krångligare än jag trott.

Jag har även varit på Hagelins för att lämna tillbaka mattan jag köpte igår
och på  en annan affär för att köpa en annan.
Jag fick veta att de skulle få hem såna jag ville ha när som helst
och bestämde mig för att komma tillbaka.
Mattan är 180 x 200 cm och väggen 160 x 250 cm, vilket innebär
att den behöver kapas på bredden, men inte täcker hela väggen på höjden.
Frågan är om det gör något. Har även börjast fundera på att sätta upp ett
tyg istället, eftersom rismattan ändå kostar 500 kronor.
Hittar jag ett tyg jag verkligen gillar för ett par hundra köper jag nog det och
sedan något mer till balkongen... kanske.

Mina föräldrar kommer hit imorgon kväll, så jag tänkte ta hjälp av dem
för att fatta ett beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0