linköping och middag

Idag blev det linköping med klasskompanjoner, dock inte längre för att inhandla typ.
Tony bestämde sig plötsligt för att vi ändå ska ha rismattan på väggen och när han
väl har en åsikt lyssnar jag på den.

Istället inhandlades det lite smått och gott på ikea, en tröja och även lite te.
På rusta blev det solcellslampor, som vi inte är säkra på om de fungerar.
Imorgon tänkte jag även handla en korgliknande sak till balkongen.
Bilder kommer.

Nu sitter jag och väntar på att om en timme köra min sambo hem från fest.
Tjejerna har varit här på middag ikväll och jag har därmed ett stor berg disk att
ta itu med. Är jag duktigt gör jag det kanske strax. Eller nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0