lunchdags

Jag har påbörjat mitt filosofiarbete, vilket var välbehövligt.

Nu tänkte jag göra lite lunch, ett ägg och en toast och sätta mig i på balkonen och chilla.

Tidigare var jag en sväng på stan med Lina den fina. Det inhandlades tunna strumpbyxor och ansiktstvätt och ansiktsvatten. Jag hoppas verkligen att de är bra, för det var bland de dyraste. Jag fick ångest när jag stod inne på biblioteket, så jag var tvungen att ringa mamma och fråga henne.

Mor och far skulle ut till skogen och titta efter blåsippor. Riktigt mysigt lät det, men jag kände att jag inte hade tid riktigt. Annars hade jag nog följt med.

Ikväll får vi middagsgäster, precis som vi hade går. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Lina G

:)

2009-04-08 @ 19:03:43
URL: http://linagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0