trägolv, påsk och intervju

Vi har trägolv på vår balkong! Det är superfint och finare ska det bli.
Jag ska till Hagelins och söka efter en risrotsmatta till väggen om en stund.
Vi har även fått en änglatrumpet av tonys mamma, som ståtligt ska pryda
balkongne när det blir varmare.

Bilder kommer.

Påsken har varit trevlig. Tony och jag spenderade långfredagen ihop, vilket vi behövde.
Spelade bland annat little big planet och åt påskägg.
Under lördagen var vi i rumskulla och vädret var underbart. På menyn var det grillat,
första gången i år. Mycket gott!
Söndag morgon åkte vi hem och köpte tallor och sedan blev det påskmiddag hos
mina föräldrar. Trattkantarellomelett är kanon! Efter det rusade jag vidare till Västervik
för den sista intervjun till min rapport. Det innebär att lovet ska ägnas åt att skriva klart den.

Jag är glad och på städhumör idag, vill att lägenheter ska vara mysig och perfekt.
Hinner nog tyvärr inte att städa, om inte Tony, som är och fiskar, kommer hem sent.

Som sagt, bilder på balkongen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0