vårdag

Jag ska förmedla att Micha, colourslide.blogg.se, hälsar till alla min vänner och ovänner.


Jag har starka funderingar på att göra min blogg vit, men det där
med html-koder är inte riktigt min grej. Vi får helt enkelt se om jag orkar
ge min på det enorma arbetet.

Idag är jag vårig, men spetsleggings, jeansshorts och vit blus.
Och solglasögon i väskan. Jag unnade mig själv en liten dos av
solarium i morse, för att få bort lite glåmighet.
Jag har inte sminkat mina ögon på två dagar nu, vilket känns befriande.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, tänkte ge dig en sida som ger så mycket hjälp. det är jätteenkelt(om man vet vilka färger man ska ha).



Sidan visar vart i koderna du ska ändra för att få färgen på rätt ställe. =)



Hoppas du har det bra. Kram



http://www.designadinblogg.se/2008/july/vad-ar-de-olika-koderna.html

2009-04-29 @ 20:07:02
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0