vårmorgon

Steppasset är klart. Nu ska jag bara plugga in det ordentligt och välja ut musik.

Morgonen har börjat katastrofalt. Jag gick upp extra tidigt för att tvätta, eftersom min kära sambo aldrig kan sköta det där med sina träningskläder. Jag möts av det osm inte får hända, inget tvättmedel i skåpet! Tony sa att det nog låg i bilen, så jag tog tvätten och gick för att se efter, men inget tvättmedel där inte. Affärerna hade inte öppnat och där stod jag utan tvättmedel. Jag fick vänta tills ica öppnade och åka ned och köpa. En halvtimme försenad med tvätten, vilket kan innebär att den inte hinner torka, kunde jag slutligen sätta igång.

Nu är de första två manskinerna i torskyumlaren och den sista i är igång.

Min morgon vlir en aning kluven, eftersom jag ska ned till stan och sedan hem igen innan jag går till skolan på riktigt. Jag åker nog på att tanka också, vilket jag aldrig tidigare har gjort. Vi får se hur det går.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, eftersom jag inte kan göra så mycket med min uppsats och vet ínte om det är någon mening med att börja med filosofin. Hur som helst ska jag laga en kopp te.

Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0