lucka 2

Frossa i guacamole!
Inte nog med att färgen är underbart vacker, den där gröna geggan smakar himelskt. Tillsammans med tacochips, morotsstavar eller liknande blir det ett perfekt snacks till filmen. Till middagen funkar det utmärkt som tillbehör, framföralllt till tacos eller annan plockmat. Jag har själv lagat tacopaj, med tacochips och guacamole idag och ätit tills jag höll på att spricka.

Mitt recept:
Blanda valfri mängd av avocado, vitlök, örtsalt, peppar och citron.

Sist men inte minst, det är supernyttigt.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vet inte om jag ska testa det, sist ni försökte få mig att äta avokado med salt blev det inte så bra:)

2009-12-06 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0