Kalmar

Kalmarvistelsen var trevlig, trots halvtaskigt väder av och till.
Lördag kväll blev det utgång och Anders och jag fick lov att bli
ett par, eftersom jag visst var lite liten för att komma in annars.
Så dansades det all night long och efter det var det sovtime
på soffan.

I övrigt har det spenderats lite tid på stan.
På lördag piggare än idag, särskilt om man ser till Peder.
Till sist har vi också spanat en hel del på tjejer.

På tåget hem tyckte Peder att jag hade höga krav när jag önskade
en säng med film och någon att krama.
Och ja, det är väl inte jättemånga tåg som kan erbjuda det.

Några tröjor och en plånbok utan bensinlukt inhandlades.
Tyvärr varken skor eller solglasögon.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0