kontaktannons

Jag söker en livskamrat av manligt kön.
Du ska gilla att gå långa promenader med mig, gärna vara kreativ och intresserad av livsfrågor.
Du ska helst inte lyssna på techno, hip hop eller för mycket klassiskt.
Spelar du instrument eller sjunger har du många plus.
Helst ska du tycka om att dricka te och laga mat. Du bör inte vara för stökig.
Gärna ska du vara skåning och du får inte vara göteborgare.
Du måste kunna stava och ska helst vara händig och kunna tapetsera, måla och
snickra åt mig. Du ska tycka om barn och ha samma syn på uppfostran som jag.
Jag vill att du ska tycka om att läsa, så att vi kan ligga tillsammans och göra det på kvällarna.
Vill du inte sitta och lyssna på mina tankar om livet och analyser av allting hela nätterna 
bör du nog söka dig åt annat håll för att inte bli galen.

Yrke: lärare
Hår: 9 mm
Egenskaper: omtänksam, snäll, kärleksfull, rolig, romantisk
Längd: 180 cm och uppåt
Vikt: 70 kg och uppåt

Gärna ska du tycka att jag är trevlig också.

-

Förmodligen hittar jag inte min prins än på ett tag. :]
Och för er som inte förstod det var inte det här helt på allvar.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Du vet iaf vad du vill ha. :P

2009-07-28 @ 18:55:37
URL: http://perfectyou.blogg.se/
Postat av: Gisela

Du skriver mycket bra i bloggen ;)



2009-07-29 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0