P1 och bilägare, fast tvärt om

Jag är bilägare igen. Det känns bra.
Eller det känns inte så mycket alls, för jag är så trött,
men det borde kännas bra.

Jag är stressad och har svårt att koppla av.
Känslan av att ha glömt något.

Jag har börjat lyssna på radio i bilen.
P1, jag vet inte om det är pensionärsvarning,
men i så fall får jag väl vara en stolt pensionär i alla fall.

Förresten är jag hungrig, såhär precis efter maten.
I'm falling down. Det går fan utför. Men sån är jag.
För att citera Oskar lite, som jag inte tror läser min
blogg, men jag uppger källa för säkerhets skull.

Peace


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kämpa på! Nån gång kommer vändningen man har väntat på.

Vad har du skaffat dig för bil den här gången? Blir det bild på den snart? (:

Ta hand om dig, kram !

2009-07-15 @ 22:32:44
URL: http://lisaelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0