books and pics

How does it feel
to be on your own?

When you aint got nothing
you got nothing to lose


Jag lever. Jag läser.

Jag har faktiskt glömt att berätta vad jag läst.
Först blev jag klar med husvagnsboken.
En udda och rolig beskrivning av jordgubbsplockare från jordens alla hörn.
Intressant djup och psykologi och vissa hemska scener.
Hunden är min favorit.




Sedan läste jag Öde av Christine Falkenland, efter att mamma
sagt att hon tycker att jag skriver likt henne.
Intensiv mycket psykologisk bok. Intressant.




Efter det var det tur för Annika Thor, Nu, imorgon.
Intressant, ytters politik bok om fyra ungdomar under
68-rörelsen.



Mycket kort om mina senaste läsupplevelser.
Just nu är jag på sidan 58 i Det räcker inte med kärlek.

Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0