Jobb

Igår var det jobb på KindaPosten. För första gången var jag ensam
på redaktionen, vilket var lite nervöst. Jag hade i uppdrag att skriva om
nationaldagsfirande och efter det komikerfestival.

Allt gick bra, kanske med undantag att komikerna fick skjuta upp sina framträdanden
från klockan 19 till 22 på grund av folkbrist. Det var jättetråkigt, eftersom de var riktigt
duktiga allihopp.

Jag fick alltså vänta ett par timmar där och passade på att bekanta mig med komikerna
och även att påbörja min artikel om nationaldagsfirandet. Senare, runt halv ett, var det
av hemåt i min blåa lilla smurf.

Nu, några timmar sömn senare, ska jag alltså tillbaka till redaktionen och skriva
ihop mina artiklar. Det är det är formaliteterna med att lägga in allting som
oroar mig en aning, eftersom jag även idag är ensam, men det ska jag nog klara ut.

Kommentarer
Postat av: Anna BB

Vad spännande, nu måste jag börja läsa kindasidorna varje dag! Grattis (igen) till det fina jobbet, du förtjänar det! :)

2009-06-07 @ 13:37:23
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0