jobbjobb

Jag sitter på redaktionen och väntar på att min mat i micron ska bli färdig.
Arbetsdagen är slut, men eftersom jag jobabr helgen också ligger
en teaterpjäs på min lott ikväll. En emigrantberättelse såhär under
Amerikaveckan. Förhoppningsvis blir det inte bara jobb, utan också lite
nöje över det.

Imorgon är det:
Bymarknad i Björkfors
Barnens dag i Horn
Dragspelsstämma i Pinnarp
Emigrantmuséum 30 år i Kisa

Schemat är fullt, men det är bara att jobba på.
Förhoppningsvis hittar jag överallt också.

Kommentarer
Postat av: Anna BB

Vad kul ju ändå :)

Själv har jag avancerat till kvällschef på ica, haha. Inte lika glamigt, som ditt jobb dock! ;P

2009-06-12 @ 22:37:42
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0