update

Okej. Nu ska jag försöka komma på allt jag tänker på att jag ska
skriva på jobebt hela dagarna.
Varje dag kommer jag alltid på något som jag bara måste skriva om,
men glömmer alltid bort det lagom tills jag kommer hem.

Jag satte precis på Young Folks för att komma in the mood.
Jag kan inte sluta älska den låten, även om jag hört den x antal gånger.

Jag är välsigt trött på kvällarna numera, vilket förmodligen märks eftersom
jag blivit sämre på att uppdatera här.
Jag har det hur som helst jättebra (JÄTTEBRA) på jobbet och tiden går så fort!
Imorgon är det helg igen. Inte klokt. Och det som är ännu mindre klokt är att
jag är ledig om helgerna nu mera. Det är häärligt!

Jag har tyvärr inte kommit på någon av de sakerna jag brukar fundera över
på jobbet. Däremot är jag sugen på att läsa min husvagnsbok, men vet att
det kommer leda till att jag somnar. Vilker dilemma!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0