update

Artiklarna är skrivna och återigen är jag hemma i Vimmerby.
Jag fick förresten tips av en av gårdagens komiker om en
retorikkurs på Lunds Universitet som skulle vara bra. Självklart
blev jag sugen. Även sugen på att flytta mig nedåt Skåne till.
Och när vi ändå är inne på ämnet är jag sugen på att bli riktigt,
riktigt duktig på att skriva och.. ja, att träna på det. Istället för
att skriva sånt här trams skulle jag kunna skriva fyndiga och
djupa texter om mit liv. Kanske borde jag göra det.

Taking more than her share,
Had me fighting for air,
She told me to come, but I was already there,

'Cause the walls started shaking,
The earth was quaking,
My mind was achin',
And we were makin' it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long.

You shock me all night long - Timo Räisänen
http://www.youtube.com/watch?v=XdBHel0Kq-s

Ge mig kärlek.

Kommentarer
Postat av: Bea

Nu är jag jättesjälvsik, men jag vill inte att du flyttar till skåne!

2009-06-07 @ 13:37:42
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0