bio, promenad och spel

Dåligt med uppdatering. Det ber jag om ursäkt för.

Tisdag och onsdag har tillbringats med finaste syster.
På tisdag kväll blev det bio, Män som hatar kvinnor.
Självklart satt jag som en skrämd kanin i biostolen, men bra var filmen ändå.
Jag är dålig på att ge betyg, men tänkte att jag skulle göra ett försök ändå.
Av fem så tror jag att det blir fyra, eller kanske tre, om jag ska vara hård.
Problemet är att tre känns bara halvbra, medan fyra är ju nästan fem.
Filmen har satt spår i mig och det är en bra sak, samtidigt som det inte
är den bästa jag någonsin sett. Jag kom på det, en tioskalig lista är bättre.

Män som hatar kvinnor får åtta av tio muminmuggar.

Under gårdagen åt  vi tacos och gick sedan en långpromenad. Det var klyigt
och våra kinder blev rosiga. Härligt.
Under gårdagen damp även ett playstation 3 ned i vår lägenhet. Min karl var
snäll och köpte även mig ett spel, little big planet. Det var nog tur, för jag beöver
lite plåster på såren efterom han inte gör något annat än spelar Fifa nu.


Idag har jag viktiga uppdrag, vilket gör mig lite spänd.
Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0