historik

Jag är säker på att ni är supernyfikna på hur jag har fått tag på mina muggar,
därför tänkte jag berätta lite historik.

Mugg nummer ett köpte jag när jag hade förstått att den var en säsongsmugg och att de bara säljs under en kort tid.
Nummer två fick jag av Angela. Det är min äldsta mugg, som jag är väldigt tacksam över! Det bör tilläggas att det är min mammas favoritmugg.
Nummer tre var min första mugg, som jag fick av mamma i julklapp. Det var den som fick mig att fastna för muminserien och den är även min favorit.
Nummer fyra varr vintermuggen 2008, som jag köpte så snart den kom ut.
Nummer fem fick jag av min syster när jag fyllde arton. Även den är en säsongsmugg.
Nummer sex har jag själv införskaffat, för ett par månader sedan.
Nummer sju fick jag i julklapp av min syster år 2008. Den växter i mina ögon hela tiden. 
Nummer åtta är min nyaste mugg. Den köpte jag på en tripp till Malmö, efter att läng ha trånat efter den. 
Nummer nio är år 2008:s sommarmugg, som jag själv inhandlade efter mycket eftertanke i somras. 

Det bör även tilläggas att jag har fyra muminglas också, som jag fått av mina kära väninnor. 

 

Nu blir det Wallander

Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0