hundra sidor

Jag har äntligen tagit kontakt med de två personer jag vill intervjua
till min rapport och de var båda intresserade. Eftersom båda bor på
långt håll ska de höra av sig om de hittar något tillfälle att komma
hem och hälsa på sina föräldrar. Det varkade hoppfullt. Det är verkligen
en lättnad att slutligen ha fixat det.
Jag skrev för övrigt ut nästan hundra sidor om syskonskap vid autism
förut. Det gav mig dåligt samvete för miljön, och färgen i mina föräldrars
skrivare. Jag får se till att använda sidorna väl.

Jag överlade precis med min personliga ekonomiska rådgivare,
som är jag själv, och kom fram till att jag kanske borde unna mig en ny
muminmugg. Jag ska jobba på lördag och ställer därför in fredagens
Harry's besök. Därmed ligger jag 100 kror plus, som mycket väl kan
spenderas på en muminmugg. Frågan är vilken jag ska välja.

Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0