idag

En lång dag.
Fast en bra dag.

Till en början var det skrivning på min uppsats.
Jag fick hjälp att hitta mer forskningsmaterial. Det känns bra.
Jag är jättesugen på att sätta igång med det nu, men jag
behöver plugga till ett prov. Jag tänkte sätta in er lite i mitt
arbete senare.

Senare under förmiddagen konstaterade jag att matte inte är min grej,
samtidigt som jag åt min underbart goda luchlåda. Kyckling i jordnötssås
och ris. Mumma.

Efter det tog jag med mig Gisela till simhallen. Det var riktigt skönt att få röra
på sig och prata lite.

En upptäck jag har gjort är dessutom att euroshoppers cholkad
för 4,90 (tror jag det var) är helt klart godkänd. Jag vill även säga
Heja Ica! som har tio procent på i love eco.

Jag har en hemlig känsla i magen
Nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0