morgonte i muminmugg

Ett snabbt blogginlägg innan jag sätter tänderna i min uppsats.

Jag och Angela har börjat gå morgonpromenader. Det känns bra.
Och efteråt är det väldigt gott att komma hem och äta frukost.
Jag är stolt över mig själv som har tagit tag i mina frukostvanor.
Ett kokt ägg, en macka med ost och ett glas juice - jordgubb apelsin.
Hinner jag så blir det även en kopp te, om jag inte har huvudvärk.

Idag är det jobb hemifrån första timmarna. Jag har därför laddat upp med fruktte
i min underbara Mymlanmugg.
På tal om muminmuggar, det har skett en härlig uppdatering i antalet, som nu
ligger på nio stycken. När jag får tid över ska jag fotografera dem och lägga upp.
 
En härlig dag önskar jag er.
Nea


Kommentarer
Postat av: Angela

Vi är så duktiga som promenerar varje morgon :)

2009-03-06 @ 18:38:12
Postat av: Anna

morgonpromenader är underbart! försöker också hinna me de så ofta jag kan =)

2009-03-07 @ 17:58:44
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0