slav

Jag är trött.
Har precis förflyttat mig från sängen till soffan efter att ha vilat en timme.
Min andra hälft är på träning, så jag tänkte ägna kvällen till studier.

Planen är att börja sammanställa forskning till min rapport.

Jag har ett problem.
Alltid, och då menar jag alltid, när tony är iväg och jag tänker plugga i lugn
och ro. Då händer det. Det är likadant varje gång. Tv:n är full av bra program.
Ibland är det inte ens bra program, men program som man fastnar i,
som ett tuggumi under skon. How I met your mother, Two and a half men,
top model, sex and the city och så vidare. Jag vill inte bli en serieslav.
Jag vägrar att bli en serieslav. That's it.

Senare tänkte jag fortsätta lite på min bok som jag påbörjade härom dagen.
Mer om den när den är färdigläst.

Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0