nystart



Det var länge sen. Jag vet det. Jag har tagig ledigt ett tag,
men nu känner jag mig redo för en nysatsning. 
Jag hoppas att inte göra er besvikna den här gången.

Det har hänt mycket sen sists. Jag ska försöka att berätta om allt.

För det första har jag blivit sambo. Jag och gubben min har flyttat till en
lägenhet och vi stortrivs. Trots matlagning, städning och diskning 
känns det som jag har fått mycket mer tid. 

Nummer två är att jag äntligen är färdig med körkortet.
Det känns jätteskönt att slippa tänka på det mer. Faktiskt skönare än
att kunna köra bil ensam.

Det finns säkert nummer tre, fyra och fem också, men jag kommer
faktiskt inte på dem just nu. 

Här under komer några bilder på lägenheten.

                             

Jag hoppas att ni fortfarande är sugna på att läsa min blogg.  
Nea

Kommentarer
Postat av: M

Självklart är man sugen på att fortsätta läsa din blogg! Go girl :)

2009-03-05 @ 22:50:24
URL: http://matildur.blogg.se/
Postat av: Ebba

lägenheten ser himla mysig ut! :)

2009-03-09 @ 00:39:14
URL: http://skaviligga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0