utemöbler

Nedan ser ni de två uppsättningar utemöbler vi väljer mellan. De översta är från Jysk för 550 kr och de undre är från IKEA för 399 kr (med två stolar).
Jag väger fördelar och nackdelar och just nu är jag mest sugen på de från Jysk, både på grund av utseende och närhet. En nackdel är att de är mer klumpiga, så det är mindre smidigt att bara köpa till en stol om man känner att det behövs.
Bordet från Jysk är en aning större, vilket är bra. Fast det är ganska marginellt. Det har en diameter på 60 cm och det från ikea är 55 x 54 cm.

Tyck gärna till i frågan, här eller på min bilddagbok. Nu ska jag fundera på blommor.






Nea


Kommentarer
Postat av: Micca

utseende mässigt är de översta snyggast ;) men eftersom de var större och dyrare, kanske det andra också väger mot för-sidan.



beror på hur mycket plats ni vill ha och pengamässigt såklart ;)

2009-03-30 @ 18:12:15
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0