Fisketur

Eftersom jag slutade vid lunch idag bestämde sig
karln min för att ta mig med ut för att fiska lite.
Jag invigde mitt fina spö, som jag fick förra året
och vet ni vad, jag fick en jädda! Precis efter det
 började det åska och ösregna så vi fick uppsöka
skydd i bilen. När den en stund senare började
klarna upp ville karln fiska mer, men jag kände mig
mätt på sjön och slumrade i bilen istället.



Det var faktiskt inte riktigt lika kallt som det ser ut, innan regnet iaf.



Han ser matcho ut, men det är han inte.



Vi hann inte få någon bild på min superfisk, så jag målade en själv.
Njut av mina paintskills!



Jag hittade en bild på mig från stockholmsresan.


Det blir för övrigt inget KindaPosten för mig på fredag. Förhoppningsvis
får vi till det nästa vecka. Och förhoppningsvis ha jag fått besked från
Tempo då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0