Godkväll

Jag är nyligen hemkommen fån Tempo, efter en kvälls arbete.
Jag börjar lära mig saker och trivs faktistk bra, men det är ju inte alls
det samma som att jobba som journalist. Jag hoppas verkligen att
allting löser sig, både för mig och såklart för tempo.

Jag har börjat fatta att jag (om allting går vägen) inte berhöver jobba
i arbetskläder i sommar, utan kan göra mig fin i mina egna kläder om dagarna.
Det hade jag i åtanke när jag igår inhandlade två linnen och en klänning.
Min tjejiga sida visar sig här, men det är absolut inte det första jag tänkte på
om jobbet. :]

Jag är ensam ikväll, eftersom karln min är och fiskar hela natten. Eftersom
han varit sjuk hela veckan innan har jag vant mig vid att sova ihop (han
jobbar natt) så det känns lite tomt. Jag får väl sitta här och leta efter bilar
på blocket och dricka te coh äta frukt.

Kommentarer
Postat av: Anna

tänkte bara på de du skrivit om tempo; lyckas de inte få in en ersättare, eller vad är problemet?

tänkte bara på min bror, han skulle gärna ta jobbet istället för dig :P =)

2009-05-24 @ 13:37:54
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0